tisdag 5 augusti 2008

Lekland

Imorse vaknade jag upp hos min kära syster, och efter dusch och frulle bra det iväg me barn och hela fadderullan till Andy´s lekland. Andy´s är ett ställe där alla barn med spring i benen (inklusive jag själv) kan leka av sig. Alla hade skoj och jag o Anton lekte pet genom hela klätteranordningen. Behöver jag nämna att han vann... De där ställningarna är inte direkt gjorda för att en tjej på 173 cm smidigt ska kunna ta sig igenom dem. Det var verkligen kul att se dem leka och ha skoj, och för en stund slapp dem även alla vuxnas ständiga förmaningar vilket jag tror dem tyckte var ganska skönt.
Förutom detta har jag idag även varit med om något som jag aldrig tidigare upplevt (iaf inte helt på egen hand). Far gav mig nämligen ansvaret att besiktga bilen åt honom, och såklart gick det strålande! Vad annars?!!

Inga kommentarer: