onsdag 13 augusti 2008

In Budapest 1a dagen

Jag minns inte riktigt vad det hette, men det kanske inte gör så mycket, för flashigt var det i alla fall.

Micke; Den ultimata guiden!!


En av mina oändliga och vackra bilder från flygplanet...Jensan fattade inte grejen,men jag tycker det e ursnyggt!


Ursikten över Donau och parlamentet var obeskrivlig

Jag och Jensan har idag anlant till den vackra europeiska staden Budapest. Flygresan gick bra och det e varmt som i en bastu, men superbt skönt. Idag har vi gátt lite vilse pá vár första vandring dá vi skulle hitta vár privata guide. Sen gick det lite battre...guiden Micke som vi hyrt in helt för oss sjalva berattade för oss om alla sevardheter, arkitektur och helt enkelt braiga grejer som man bör veta om den har staden. efter rundturen 5 timmar senare e jag och Jensan helt slutkörda, báde i fötter, huvud och promenadmuskler. Detta innebar darför att festkvallen fár vanta tills imorgon. Dá ska vi aven besöka ett inhemskt bad, en stor saluhall, margaretaön och gá lite i affarer. Det tror jag kommer bli lysande!!!!

Inga kommentarer: