söndag 17 augusti 2008

In Buddapest 5e och sista dagen

Det sägs, att om man tar på hästens pung så har man större chans att klara sin kommande tenta...vi får helt enkelt se om det stämmer
Jensan kunde gott behöva lite tur hon med, även fast hon inte har någon tenta som väntar.

Jag ar idag nágot för trött (och lat) för att skriva nágot snitsigt om dagens strapatser. Vi har i alla fall ákt en massa, massa, massa tág. och sen ákte vi lite tág till, allt för att ta oss till Balle-sjön som egentligen dá heter Ballatonsjön (jag anser ju dá att min tolking ar nágot finare). Det ska dá vara Europas största insjö, o ja, den var hyfsat stor. Vi solade o badade lite, samt kollade in folk som inte vágade hoppa bungeejump. Jag skulle ju sjalv aldrig hoppa, men samtidigt sá e jag heller inte sá dum att jag staller mig me linor i fötterna o ángrar mig precis innan sista steget ar taget.
Annars sá var vi igár ute o dansade pá Budda Beach, ett supermysigt utestalle har i staden, vi kom hem 5 i morse, o de vart ju inte riktigt vad jag tankt mig, men jag fár helt enkelt sova inatt istallet.
Nu ar det dags att gá upp pá rummet och packa. Hemgáng imrn. Det ar sáklart trist att semestern ar över och att verkligheten nu hinner ikapp, men samtidigt skönt att komma hem. Kunna gá pá gatorna utan att behava anvanda karta ska bli ratt gött att kunna göra.

Inga kommentarer: