fredag 22 augusti 2008

Inte längre en tradig flyttlya

Före; Anders i full fart med skruvmejseln

Före; en ihopsatt soffa, men inte mycket mer än så

Efter; Sjukt snyggt säger jag!

Efter; Endast en het matta saknas!

Åter i Skövde är jag, och hur känns det?! Både och. Det är kul att äntligen få göra vid i min lägenhet och träffa vännerna igen, men det är tråkigt att alla vännerna har annat för sig så jag är därför redan ensam och utråkad. Idag har jag därför istället passat på att göra det snyggt och ordentligt i lyan och det ser inte längre ut som att någon håller på att flytta. Snälle Flanders Hurleburle hjälpte mig igår med det värsta, nämligen soff- och sängbygge. Otroligt tacksam är jag för att jag slapp ligga på golvet och sova inatt. Annars idag har det även blivit lite matinköp, filmtittande och allmänt slöande, samt surfande. Imorgon är det "Back 2 school" på kåren som jag tänkte gå på, samt förpartaj hos en klasskamrat. De ska bli kul! Men först ska jag bara uthärda den här tradiga ensamheten ett tag till.

Inga kommentarer: