onsdag 6 augusti 2008

Budapest...here we come

Så var det bestämt...och jag vet inte exakt hur det gick till, men jensan och jag har nu köpt flygbiljetter till Budapest som är en stor stad i Ungern. Vi drar den 13e och stannar till den 18e. tror att det blir rätt lagom. Jag har kommit på att det inte finns någon badstrand i denna stad, men däremot en massa varma bad och underbart spa som vi allt ska testa på. vi ska även kolla in shopping och nattliv. Har jag tur så kanske jag får se på några storslagna gamla hus också. Detta e däremot liiiite osäkert, Jensan är inte så väldans förtjust i gamla hus nämligen. Det känns något otippat med en resa hit då förslagen tidigare varit Kroatien, Rom, Barcelona och Bulgarien. Men det kommer att bli sjukt bra, det vet jag. Jag är ju med jennisen....då kan det bara inte bli fel!

Inga kommentarer: