fredag 11 mars 2011

Singapore day 1

Nyss ankommen till Singapore. En valdigt fin stad, som trots sin storlek och besatthet av hoga byggnader lyckas med att fa till den dar speciella, mysiga smastadskanslan som jag gillar. Har installerat mig pa hostellet och kommit pa att jag numera faktiskt ar backpacker och inte langre gast i lyxig vaning sa som jag varit de senaste darna. Det kanns oerhort konstigt faktiskt. Har tagit en kort tur runt de narmsta kvarteren, och tankte nu hitta en bra plats att ata pa. Tidig laggning ikvall, ar sjukt trott. Imorgon vantas sightsing och besok pa allt som ar vart att besokas.

Vill aven tillagga att kommentarer fran alla som laser min blogg gor mig lycklig oavsett (nastan) vad som skrivs.
Puss pa er fran varmen till kylan :)

1 kommentar:

Jensan sa...

Raring! Så modig du är som flänger runt i världen helt på egen hand, du är grym <3 Kollar bloggen flera gånger per dag efter uppdateringar för nu när min FB blivit hackad ännu en gång så kan jag inte längre följa din färd där..strax blir det uppackning in tha house :o PUSS