onsdag 16 mars 2011

Koh Tao

Efter extremt lang resa fran Bangkok med buss och sedan bat, hamnade jag antligen pa on Koh Tao dar min Hanna stod och vantade pa mig. Trott och hungrig men glad over att vara framme satte vi oss pa en resaturang och kakade frulle. Har ar oerhort vackert.. ungefar som det ser ut pa vykort. Hela on ar invaderad av backpackers, som samtliga har for avsikt att inte gora nagot mer seriost an att festa, dyka, ata gott, sola, bada, ha losaktigt sex med varandra och helt enkelt bara leva livet.
Igar blev jag visad runt on, gick en shoppingtur (som gick sadar eftersom samtliga klader ar i storleken xs.) Det hanns aven med ett antal fikor innan utgang pa Aussie-restauran pa kvallen. Hjalpte pangkalasfull tjej pa utestallet sa blev inte mycket festande for min del, men det vart bra anda.

Idag har det mesta av min branna antligen lagt sig sa det ar dags att inta stranden (rikligt insmorjd med solkram den har gangen givetvis!) Kanske en massage senare i eftermiddag innan middagen och sen filmkvall pa det. Later val inte helt fel, tycker inte jag i alla fall?! :)
Sa ska ett paradisliv levas!

Inga kommentarer: