måndag 14 mars 2011

In Bangkok

Drog fran Hostellet i singapore tidigt i morse, fortfarande med smartor efter brannan. (Det HJALPER med alvedon och kylbalsam pappa och faster sa sluta oroa er). I alla fall.. Flyget till Bangkok, taxi till huvudgatan Koasun road och har befinner jag mig nu i vantan pa att ta bussen mot Koh Tao kl 21. Har hunnit med att ata lite mat, dricka en Mojito, shoppat klader och smycken sa att jag nu ser mer bohemisk ut an vad jag nagonsin gjort forut (i like) och till sist har jag fatt FISK-massage! Fisk-massage innebar att man doppar fotterna i ett kar fullt av fiskar som genast borjar kaka upp fotterna.. eller na, inte fottena, men gammal dod hud PA fottena. Obehagligt kittlande forst, men mysigt efter en liten stund.
Efter att inte ha traffat en enda skandinav pa hela veckan kanns det helt plotsligt forvirrande att vara omgiven av endast bleka svennar pa semester som forvantar sig bli 100-procentigt papassade av thailandarna.. myycket mystiskt!

Dags att dra ut och fixa matsack infor den nattliga resan. Puss pa er <3

1 kommentar:

Evil Runar sa...

One night in bangkok makes a hard man humble... not much between despair and extacy...