onsdag 9 mars 2011

Jakarta day 1

Min lunch

Mina supergulliga personliga guider

Det kanda monumentet som jag inte har en aning om vad det heter

Trippeltandem

Ett kisshal

Vaknade vid 07.30 imorse inte alltfor pigg, men sjukt pepp pa aventyr! Nudel-frulle, pakladning och sen ut tillsammans med husvarldens tjej och hennes kompis. Vi tog taxi till ett monument av nat slag, dar det aven fanns en jattefin park. Pa ren impuls hyrde vi en tandemcykel for tre och cyklade runt pa. Da jag ar oskuld nar det galler just tandemcyklar kandes det som en extra marklig upplevelse, men det gick bra otroligt nog. Vidare sen till nat Plaza dar vi at lunch pa 10:e vaningen och darmed med utsikt over en vad jag tror liten del av jakarta (Jakarta ar namligen VALDIGT stort.) Nu ska jag vila en stund, kanske ta ett dopp i poolen och en tur pa lopbandet innan husvarlden kommer hem ikvall, jag har namligen en kansla av att det vankas utgang da! :).

Inga kommentarer: