fredag 1 januari 2010

Stulen lista

Inspirerad av underbara Krari, snor jag helt enkelt hennes lista och gör om den till min!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag fick fina blommor och en liten flaska likör av min arbetskamrat i nyårspresent.
Vad gjorde du 08.00 i morse: Klockan har inte hunnit bli 08.00 än, men igår morse sov jag gott vid den tiden.
Vad gjorde du för 15 min sen: Firade in det nya året tillsammans med arbetskamrater och sen traskade jag hem från jobb.
Det senaste du sa högt: Jävla idioter (när några tonåringar smällde smällare i en kartong mitt i Kabelvåg centrum) (jag börjar bli gammal, eller hur?!!)
Det senaste någon sa till dig: Sov så gott! (Min sambo Anna)
Vad har du druckit idag: Juice, cider, mousserande vin, pepsi max, mjölk, vatten, champagne och lite lite likör
Vad är det senaste du åt: En macka med skinka och en macka med pannbiff.
Vad var det senaste du köpte: Mat :)
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vitmålat trä
Vad är det för väder hos dig nu: Iskallt!! Samt en hel massa snö
Godaste glassmaken: All sorbet.. fast helst citron eller fläder
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, men jag tror på attraktion vid första ögonkastet
Sover du tungt: Som en förbannad stock
Drömmer du mardrömmar: Det händer la, det värsta är när jag drömmer om att någon som jag tycker om dör
Trivs du med ditt jobb: Apsolut, fast efter imorgon är jag typ arbetslös
Favoritklädsel: Leggings och tunika eller nån snygg klänning, annars mysisar
Favoritlåt just nu: Om du lämnade mig nu med Lars Winnerbäck
Vad ser du om du tittar till höger: Ett fönster, men det är så mörkt att jag även ser min egen spegelbild.
Vad gör dig glad just nu: Att jag fått fira in det nya året med min underbara vän och fina sambo Anna
Vad ska du göra härnäst:a Gå och lägga mig i min säng och läsa Twilight.
Höger eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Trött, irriterad
Favoritgodis: Äter inte godis, men sist jag smakde på det var det allt som Haribo gör.
Kläder just nu: Grön klänning och svarta leggings
Sommarplaner: KOLLO, KOLLO, KOLLO
Hur många kuddar sover du med: Helst två, men här i Norge har jag dessvärre bara en.
Spelar du nåt instrument: Räknas blockflöjt för typ 15 år sedan? Och visst ja, typ två akkord på gitarr
Morgon eller nattmänniska: Inget utav det
Vad är viktigast för dig: Att visa respekt och att man ställer upp för varandra, ärlighet
Är du kittlig: När man väl träffar rätt så
Snarkar du: Det hoppas jag verkligen inte.. kanske när jag är förkyld
Stjärntecken: Jungfru
Äckligaste insekten: Håller med Karin om att fästingar e redit äckelt.
Längtar du mest efter nu: Sol, värme och en mysig famn.

2 kommentarer:

jensan sa...

ljug inte! du snarkar visst!

Många pussar fr din J

Maddemadds sa...

Jag måste ha varit förkyld..som sagt!!!