måndag 11 januari 2010

Hemresa


Mcdonalds is da shit

Börje tröstade och trivdes bra på flyget

Försökte få till internet i Bodö, det gick inte

Det minimaliska planet från Svolvaer

Torsdagen den 7e januari lyfte ett flyg från Svolvaer innehållandes mig och Anna. Jag tänker inte förneka att det var otroligt jobbigt att lämna Lofoten. Under de dryga tre månader vi har befunnit oss ovanför polcirkeln har vi träffat väldigt många fina människor. Några har vi kommit att bli närmare än andra. Därför gör det ont att tänka på att jag inte är helt säker på när eller om jag får träffa dessa människor igen.
Men ni ska veta att jag är tacksam över att få ha lärt känna er och ni betyder väldigt mycket för mig! Ni vet vilka ni är.
Både jag & Anna har bestämt oss för att komma upp igen till sommaren för att hälsa på och samtidigt får uppleva Lofoten i sin finaste sommarskrud. Jag hoppas tiden går fort tills dess.

Inga kommentarer: