måndag 11 januari 2010

Magic ice

De hade fryst in fiskar i isblock, varför vet jag inte

1,2,3, pose

Det är inte varje dag jag sitter på en fisk

Backstage Magic Ice

Det ÄR en fyr, inget annat

Efter långt om länge fick jag äntligen avlägga ett besök på lofotens största turistattraktion; Magic ice, Typ ett museum med isskulpturer och en bar. Väldigt fint var det, och eftersom man såklart känner en av dem som jobbar där fick jag även gå Backstage Magic ice!! oouuuuu!! Nu var det i och för sig 30 minusgrader där bak så jag sprang ganska snart in till de otroligt varma 15 minusgraderna istället (eller vilken temp det nu än var). Glad och nöjd var jag i alla fall över att ha fått se detta flådiga verk, jag menar, vi hade ju till och med privat tourguide runt hela stället och det är ju inte helt fel.

1 kommentar:

Christerdotter sa...

Jag är glad att du klargjorde attd et var en fyr, för jag kunde bara se det som en annan sak ;)