söndag 4 januari 2009

Röjning med motorsågen

Jag med motorsågen i högsta hugg och ursexiga kläder..visst e jag överhet!!

Kära bror och jag

Jag har inte som alla andra ännu, insett tjusningen med att gå ut och festa på juldagen. Några försökte få med mig ut och nog var jag lockad alltid, men det slutade ändå hemma i föräldrarnas stuga med lite tv och icke-julmats kväll. Det vart nog tur, för på annandagen kom bror & Co upp till stugan. Målet var att röja lite skog vid vårat torp som ligger i närheten. Ojojoj, vad duktiga vi var allihop. Två granar fälldes och en hel massa sly. Rkitigt fint blev det, men dessvärre är det en hel massa kvar. Coolt är ändå att JAG fick leka med mototsågen... bli imponerade!! Hur kul som helst!
Efter detta hårda dagsarbete var vi välförtjänta av pretto middagssupé. Familjen har som tradition att köpa kinamat på annandagen varje år, och så blev det även denna gång..underbart!

Inga kommentarer: