söndag 25 januari 2009

Halv styrelseafton

Martin Skulle få dricka nåt jox som Karin blandat ihop. Vad jag kan minnas innehöll det bl a senap, vin, soya och naturell youghurt. Visst var det gott Martin!!
Karin Fick plåster på näsan.. varför är hemligt!

Fine kom till slut och sällskapade med oss

Två heta bruds som festar gött på egen hand

Vi skulle visa vår goda middag, men glömde det. Så det får bli till att visa upp vinglasen istället

Styrelseafton på hög nivå... var det meningen att vi skulle ha. Det slutade med att jag och Karin satt och mumsade i oss all god mat och drack vin på egen hand. De andra medlemmarna dissade oss... Fyy på er! Fast i och för sig, Martin kom ju lite senare när han jobbat färdigt, Och Fine barmhärtade sig över oss så vi fick besök av även henne till slut! Fortsättning och avslutning på kåren blev det efter att det spelats farligt snuskigt spel. En mycket lyckad afton får jag säga! Till nästa styrelsemiddag röstar jag ändå för att alla ledarmoter dyker upp, trots att Karin och jag klarar oss alldeles UTMÄRKT på egen hand!

Inga kommentarer: