lördag 10 januari 2009

Celebration av det nya (och bästa) året!

Honey Honey..

Skövdetjejen fick uppleva hur man firar i Malmö

Gott sällskap

Jag och lilla frugan firar in 2009
Finfint dukat bord me massor av god mat, vi fick till och med tutor att blåsa i =)

Så kom även nyår till slut.
Tillie Pillie och hennes fästman hade fixat värsta festen - vilket flertalet deltagare uppskattade väldigt mycket..speciellt jag! De hade gjort ett redit finpretto jobb med mat, dryck, snacks och hela faderallan. Lagom mycket folk, vilket i alla fall jag gillar..tycker nyår är roligast i små gemytliga sällskap! Maten smakade bra och dem alkoholhaltiga dryckerna åkte även dem ner.
12-slaget kom som det skulle och champagnen, eller ja, det mousserade vinet korkades upp. Tittade på fina raketer gjorde vi, även om jag blev något grinig för att vi inte ställt oss på BÄSTA utsiktsplatsen där man skulle fått se många fler.
Blev litta knas på min beloved Jensa som tog taxi med ett par andra människor när urvisarna visade 23.53.. sorry baby, men jag förstår bara inte grejen med att fira det nya året i en taxi!
ett par nyårslöften hanns det med, och detta året har jag bestämt mig för att:
* Som vanligt bli lite nyttigare..o ja jag har faktiskt varit duktig i över en vecka nu..hurra för mig!
* Tänka mer på mig själv, vad jag vill, behöver och känner för att må bra.
Sen finns det väl ett par löften till, men ovanstående var de viktigaste i alla fall.
Övrig natt gick det rätt lugnt till. Karin och jag blev nanniga och åkte hem redan vid halv 3. Fast hade en känsla av att värdparet också ville sova så det vart nog lika bra =).
Det här ska bli det bästa året någonsin!!! Det har jag bestämt!

Inga kommentarer: