söndag 25 januari 2009

Syster och Axel på besök i staden (hålan?!) Skövde

Två trötta filurer

Det finns olika sätt att äta spagetti

Glasstajm på Commerse


Visst är min pojke helt enkelt sötast i världen!!

Frulle hemma i lägenheten
Älskade syster och Axel var uppe i Skövde i förra veckan på riktig spontanvisit. Var riktigt kul att ha dem här! Var extra skönt att vi inte planerade in en massa att göra. vi tog mest dagarna som de kom och hade mys hemma den mesta av tiden. Shopping hann vi med ändå såklart. Jag menar, när det är rea så måste man helt enkelt passa på att fynda! Jag lyckades även med att lura iväg dem att PROMENERA till Maxi (vilket jag iofs inte trodde var så långt). Det slutade med att vi tog taxi tillbaka med alla matkassar.
På torsdagen drog jag med dem till Spexrepet och dem fick titta på när vi dansade (hur kul dem nu än tyckte att det var tror jag att dem blev lite impade iaf). Sista dan innan hemfärd hade jag skola; När jag kom hem på lunchen sur och tvär möttes jag av en underbar syn som på en sekund gjorde mig på gott humör igen! Undanplockat, dammsugat, mat på bordet och en nybakad sockerkaka som Axel gjort helt själv! Kan man ha det bättre?!! På aftonen var vi och badade för att sen avsluta med asiatiskt, pizza och Sex and the city. Mysigt värre, men ojojoj vad jag blev bortskämd dessa dagar. Det skulle man aboslut kunna vänja sig vid!

Inga kommentarer: