lördag 10 januari 2009

yeeeeeeeessss!!!!!!!

I kväll ska det firas!!!

FY FAN VAD JAG ÄR BRA!
Jag kan inte säga det tillräckligt för tillfället!
Igår fick vi reda på tentaresultatet för djävulsskrivningen vi hade i början av december och det visade sig vara ett stort, vackert och alldeles perfekt G! Jag är så stolt över mig själv, speciellt med tanke på hur hemskt det var att göra den. 4 timmars skrivande i ultrafart, och då bara för att hinna med innan tiden var ute.
Det här var sista salstentan innan jag blir examinerad och då är RIKTIG sjuksköterska! Wow, vad häftigt det lät!! Den 5e juni är jag sjuksköterska på riktigt! Jag har klarat högskolan så här långt och den sista biten ska nog inte bli någon fara. (hoppas vi)
Det här trodde jag minsann inte den dagen då jag kuggat min första salstenta - anatomin, då jag ringde gråtandes hem till mor och var alldeles ursäker på att jag inte skulle klara det.
E glad me såklart för att mina fina flickor också klarade den..FY FAN VAD VI ÄR BRA!

Inga kommentarer: