söndag 7 februari 2010

Vart fanns min känsla för stil?!

Massa kläder som jag sytt i slöjden, endast ett plagg är någonsin använt..en gång

Nån grej som ska föreställa gubbar..tror jag

min stolthet bland alla knasiga grejer, sjukt snygg bil om jag får säga det sälv

Så här i flyttartider har det blivit en hel del lådrotande och sortering av saker som jag inte ens visste att jag ägde. Jag har hittat lådor innehållandes mina saker hos snart varenda en av mina släktingar och varför mina lådor stått just där vet jag inte. Det mesta är dock gammalt mög som jag nu inte förstår varför jag en gång har sparat och det tog inte lång tid innan det fick ett nytt hem på röda korset. En liten del är dock stor nostalgi som varsamt läggs ner i sina lådor igen. föremål jag själv en gång i tiden tillverkat på slöjden. Välgjorda saker om jag får säga det sälv, men var min känsla för stil höll hus på den tiden, det är det ingen som vet...

2 kommentarer:

Lotta sa...

Nä, inte nu heller <3<3<3

Christerdotter sa...

Hahaha, du är ju bara så underbar :)