söndag 7 februari 2010

GRATTIS Tillie Pilli!

Jonne & Richard

Kladdkaka

Lamm

Lax

Me & wifey

Mange - "Orvar is back"

i goda vänners lag

Min älskade Tillie pillie fyller så gammalt som 24 år idag, och detta firades redan igår afton genom att spisa exklusiv femrätters och dricka massa gott på restaurang.
Nämnda måltid gav en del att skryta med, det serverades nämligen både lax, lamm, oxfilé, hajsoppa och kladdkaka inkluderat en hel del tillbehör. Det var länge sedan jag åt så gott och blev så mätt. Hade jag vetat det innan hade ätarbyxorna åkt på istället för finklänningen, men det är lätt att vara efterklok.
sällskapet var inte heller att förakta. Det blev mycket skratt, tjöt och skitsnack.. precis som det ska vara. När kareoken satte igång var det dock ingen som vågade sig upp, vilket jag blev lite besviken över, jag menar, det minsta man kan förvänta sig är väl i alla fall att födelsedagsbarnet sjunger en liten sång dagen till ära.
Hoppas att du hade ett bra firande på din dag frugan! Love you so much!

2 kommentarer:

tillie sa...

love you frugan min, jag hade en alldeles underbar kväll... för jag firade ju med er... naaw! =) haha!

Karin sa...

Gud va gött det där ser ut!!!!!!