söndag 7 februari 2010

De tre vännerna & Jerry möts igen

Min Stinis & Jag

Anne, Jenny, Kitty kat, Stinis & jag

Häromdagen var det dags för ett efterlängtat återförenande av bästa gänget från gymnasiet. Av anledning som skulle ta alldeles för mycket text att återberätta kallar vi oss själva för "De tre vännerna & Jerry" Det vart alldeles för länge sedan som vi träffades samtidigt alla fem, vilket gjorde det extra kul att samtliga hade möjlighet denna afton.
Till god mat blev det en hel massa tjöt för att uppdatera om pågående händelser i våra liv och även gamla minnen togs upp som sig bör. Bilder från skoltiden och allas vårt Lantan gicks igenom på datorn och garvades härtligt åt.
Det är helt otroligt vad mycket vi tjejer gått igenom tillsammans under åren fram till studenten. Både på positiva och negativa plan. Våra vägar har sedan dess skiljts åt och vi står av naturliga anledningar på helt olika platser i livet. Kontakten med alla varierar, och just därför känns det än mer speciellt och roligt att få träffa varandra igen och känna vibbarna och nostalgin från en tid i livet som jag för alltid kommer att minnas med ett leende.

2 kommentarer:

Karin sa...

Jag vill veta storyn bakom namnet :)

Crissi sa...

Oj vad ni är er lika allihop!! Kul att se! :)