måndag 5 oktober 2009

Konstig känsla

André Åberg
En kompis ringde precis. Hon berättade att en klasskompis till oss från grundskolan gått bort. André hette han. En jättemysig kille, en riktig nallebjörn, kompis med alla. Jag vet inte hur det har gått till, har bara hört rykten om mc-olycka, men det spelar egentligen ingen roll.

Jag har varken träffat eller pratat med honom på flera år nu, men det känns så konstigt liksom. Det är svårt att veta hur jag ska reagera. För som sagt, det var då för längesedan jag kände honom.


I vilket fall vet jag att han har det bra nu oavsett vart han är, och jag tänker på hans nära och önskar dem allt stöd i sin sorg som de bara kan få. Vila i frid André

2 kommentarer:

Unknown sa...

Madde, att du aldrig för en gång skull kan bortse från ditt ego och bara göra något för någon annan...
Vänta, det är ju jag :-P

Sure thing Madds!

WTF!!! André??
Såg honom för något år sedan.
Synd, riktigt synd :-(

Anonym sa...

Vet inte om du fått reda ännu vad som hänt. Men mc olycka var det inte. Han hade hjärtproblem som han inte visste något om och hans hjärta slutade funka för förklara det enkelt. Finns en grupp på facebook till minne av honom. Så du kan läsa där. Och orsaken till jag vet är för jag är flickvän till en av Andrés bästa polare.

MVH