fredag 20 mars 2009

Så nu var man kändis också

På dagen för spexets premiär hade PR-ansvarig (jag) fixat och donat så att vi skulle få vara med i radio! Det blev jag, Simon pch Anna som anmälde oss frivilliga till detta evangemang.. ( Eller jaa...lite fick jag allt dra dem i öronen först, innan de kände sig frivilliga). Men det var faktiskt riktigt kul att prata i radio.. det tyckte vi allihop! Adrenalinet pumpade och premiärnerverna var på helspänn inför kvällen, så det var rätt gött me en liten kick redan på eftermiddagen.
Programledarna var jättesnälla och söta. De tog till och med foto på oss innan vi gick.. Och jag som trodde att man inte behövde snygga upp sig inför att vara med i radio och såg ut som en luffare... Tji fick jag!

Lyssna på radioklippet; www.sr.se P4-lokalt Skaraborg kl 15.00-15.30 den 13e mars.

Inga kommentarer: