fredag 20 mars 2009

Premiärsittning

whohoo!!

Några av sittningens deltagare

The Bruds

"Blåögda pojke du har så hängig p***"

Spexgeneralen & Producenten - Karins & mina styrelseb*tchar

Efter en premiär är det brukligt att ha en sittning för att fira vår succedabelhet, så även denna gång! Det var riktigt roligt, precis som det alltid är på spexets olika evangemang. Dock var de flesta trötta efter all spänning under dagen, så det hela gick rätt så lugnt till ändå.
Jag och Karin trotsade vår scenskräck och framförde gyckel inför de andra.. Och heter man Karin och Madde så bör ett gyckel innehålla en subtil undermening av sex.. vilket det givetvis gjorde! Vi sjöng "Kåta Maja" och en egenhändigt skriven version av "blåögda flicka (pojke)" Vi sjöng helt klart sjukt bra, och det lät på de andra som att de tyckte det var kul... Även om Marie kände ansvaret att behöva hålla för lilla Dabbis öron för att skydda honom mot all denna hemska snusk.
Jag bröt även mitt nyårslöfte ordentligt denna afton och smaskade i mig av en helt underbar chokladtårta som Suss ordnat dit., men det var den värd!

Inga kommentarer: