måndag 2 mars 2009

Framtiden


Var på besök hos ett medium för att utforska framtiden lite förra veckan. Stämmer det jag fick veta...?! Ingen aning..framtiden har inte hunnit så långt än att jag än kan bekräfta vad som sades.
Jag vet nu i alla fall att min kommande make är bohemisk av sig och kommer bli en bra pappa till våra tre barn.
Jag vet också att jag i sommar kommer att jobba på kollo istället för att utöva min proffession som sjuksköterska. (Det vet jag faktiskt helt säkert..jag har nämligen sökt och fått jobbet!)
Jag fick dessutom veta att Skövde inte är staden som jag kommer att stanna i resten av livet.
Min spåman snackade om en hel del annat me såklart, men det sparar jag åt mig själv.
På det hela taget är jag nu i efterhand nog rätt nöjd med allt vad jag fick veta... och om det nu inte stämmer så...shit happends!

Inga kommentarer: