fredag 20 mars 2009

Premiären

Sista dansen

Visslningstrio

Välkomna till slottet

Yeah!

Så kom premiären av "Kungen som försvann" till slut! Shitmygood vad nervös jag var innan! Trodde på riktigt att jag skulle behöva dyka ner med huvudet i toalettstolen innan , som tur var slapp jag det!
Föreställningen gick bra.. Den gick till och med VÄLDIGT bra om jag får säga det själv! Jag hade glömt bort hur roligt det är att stå på en scen, men det är definitivt något jag kommer att fortsätta med! Alla i ensemblen var hur duktiga som helst, och det kändes verkligen att vi fick lön för mödan efter att ha repat hela hösten och vintern!
Nu hoppas jag bara att alla i hela detta underbara gäng håller med mig om det här och att allihop är med och gör även nästa års föreställning...Jag längtar redan!!

Inga kommentarer: