tisdag 4 november 2008

Malmöhelgen

Min älskade Anton och jag har fånar oss framför kameran

I rutchbanan

At the halloweenpartaj..förhoppningsvis syns det att det är en grekisk gud som jag ska föreställa


Två små läskiga monster inkasserar sitt byte


Pojkarna hjälpte mig att dra min väska när de kom och hämtade mig på tågstationen
Helgen i Malmö var suverän. Mycket att göra och många att träffa. Mest glad var jag såklart över att får träffa mina älskade pojkar, grabbarna Grus! Deras mor hade lovat dem att få gå en "bus eller godis" runda. En Pirat och ett dödsskelett blev resultatet - riktigt läskiga (och söta!). Självklart fick de massor av godis att smaska på av alla som blev rädda för dem =)! Övrig helg ägnades åt barnkalas hos gudbarnet, Halloweenpartaj hos en polare och cider på möllan me flickorna. Hur mysigt som helst! Shit Manhattan vad jag saknat dem - Nu är det er tur att hälsa på mig ska ni veta!! På söndagen tog jag me mina pojkar till skattkammarön där vi fick leka av oss ordentligt allihop. Anton ville att vi skulle leka Pet (eller datten som folk i norrland säger), men det är inte det enklaste att krypa runt i smår rör för oss som är i vuxenstorlek ska ni veta, så det var mest jag som fick ta. Anton börjar bli på tok för snabb för mig, trots att han bara är 6 år. Efter allt spring blev det inköp på Toys R`us. Gissa om moster Madde var populär då, fastän att hon inte kunde köpa dem allra dyraste och häftigaste leksakerna!!!
PS. Systra mi ska snart ha bebis, och i fredags kände jag den lilla sparka mot hennes mage där inneifrån.. sjukt mysigt! =)

Inga kommentarer: