söndag 23 november 2008

softishelg


Mina underbara flickor

Helgen är över inom kort..trist. Dock är jag ledig de två närmast veckorna, och det är ju skönt. men den mesta av tiden kommer att ägnas åt plugg, för nu går jag ner i tentakoma.
Helgen har bjudit mestadels på softande med vännerna. det har verkligen behövts att få vila upp sig i ett par dar efter veckans alla föreläsningar.
I fredags blev det Idol och sex and the cityafton med god mat och Anna, och i lördags spöade jag Karin i biljard! Eller, ja..spöade och spöade, hon vann faktiskt också ett par gånger, det måste jag erkänna. Efter den spännande matchen drog vi till puben och tog en drink...gött! Satt och snackade girlietalk tills de höjde musiken och vi kände oss nöjda för aftonen. Idag har den mesta av tiden gått åt till spexrep...alltid lika kul. Nästkommande föreställning kommer bli suverän, den är riktigt rolig och det är ju värsta gänget som spelar..inget snack om saken! Resten av söndagens timmar kommer att gå åt till Wallanderafton med Anna. Kanske kommer jag vara riktigt busig och mumsa i mig lite chokelad (skånskt uttal) också. =)

Inga kommentarer: