tisdag 4 november 2008

Bill & Bull, vilse... i Skövde?!!!

Så här glad blir man av att hitta hem igen!!

Vad ska vi göra?!!

Vi har gått vilse!!!

ÅH NEJ...

På fre ska min lilla Sir vaccinera sig. Jag tyckte därför att det skulle vara en bra idé att försöka hitta till veterinärkliniken redan nu så att jag på fredag skulle slippa försöka krångla mig fram till rätt gator. Anna promenerade med mig och det gick lite sådär! Vi hittade ingen veterinär, men såväl en djurkyrkogård... vad som nu än kan vara positivt med det. När vi frusna och trötta till slut gav upp, gjorde vi något hyfsat dumt och tog en annan väg än den som först fört oss dit där vi var. Det skulle vi aldrig gjort, för vi gick nämligen vilse... hur man nu än kan göra det i en håla som Skövde?!! Vi vandrade lite hipp som happ, ringde en vän som gravade åt oss och frågade till slut en vägarbetsgubbe om vägen. Han måste ha visat oss rätt, för hem kom vi till slut. Vilken Lycka!! Det firade vi med att dra upp till Billingen med vännerna och vandra en 5 kilometersrunda i skogen.

3 kommentarer:

Evil Runar sa...

Vilse i Skövde... Nåja, det är faktiskt inte omöjligt men det kräver talang. Vet du var veterinärstationen är nu då?

Maddemadds sa...

jag har ännu inte luskat
reda på detta, men imorn är det jag som sätter mig i en bil med karta och kompass i högsta hugg!

Josefine sa...

Jag vet precis var det är! Brukar gå förbi där när jag tar min promenadsrunda. Men du har hittat det nu eller?