onsdag 19 november 2008

bara plugg, bara plugg, bara massor utav plugg

Mitt nya bord... Visst är det bara HELT perfekt!!!


Nu är det mycket plugg minsann, och många av vännerna är stressade till tusen över tentan som ska skrivas om ett par veckor. själv försöker jag dra öronen åt mig av allt snack och läser på i min egen takt. Jag får helt enkelt hoppas och tro på att det går vägen!

Annat som hänt är att jag inhandlat köksbord med stolar...Äntligen! For på egen hand till Jönköping i lånad bil i lördags för inhandling och bara njöt av att köra igen och skråla i takt med stereon på högsta volym! Mitt nya bord är riktigt snyggt, det går helt enkelt inte att förneka! Anna var sjukt impad av att jag byggde ihop det helt själv...men man är väl händig! jag och töserna invigde det ordentligt med lunch häromdagen och Siri hoppar upp och ner konstant fastän att hon inte får.
Övrig helg var det fest på kåren och softa som gällde..inte helt fel!

I afton har jag varit duktig och tvättat...dumt nog glömde jag bort tiden, och helt plötsligt var mina kläder inlåsta i tvättstugan utan att jag kunde nå dem..ooops! Som tur är knackade nästa tvättare på för en stund sedan så att jag kunde hämta min tvätt! Där vart jag allt nervös för en stund... tänk så hade jag inte fått tillbaka dem!!

1 kommentar:

Karin sa...

Jag vill oxå ha ett så fint köksbord!!!! Hoppas vi ses ikväll smulan, kram!