onsdag 8 oktober 2008

"Riset kan ibland se ut som små myror"

Shit manhattan vad jag är trött nu. Dagen har varit lång. Praktikdag på BVC vart intressant och det var roligt att träffa alla söta barn, men jag känner nog inte att jag har min framtid där ändå. Eftermiddagen följde med lite småshopping i väntan på att Carro skulle hämta upp mig o Emelie hem till sig. Väl hos Carro ställde hon sig och bakade en äppelpaj (innehållande hemmagjorda äpplen) som jag kan lova er smakade sjukt gott!! När flickorna sen satte igång att diskutera riskonsistens koncentrerade jag mig istället på pajen och tyckte att dem lika gärna kunde prata makaronformer istället. Hemma har det funnits en massa göromål att ta tag i, men nu när de (förhoppningsvis) är avklarade ska jag pusta ut, lägga mig i min sköna underbara säng, läsa en bok och till sist bara slockna av utmattning...för imorgon är det dags att gå upp klockan 6 igen, och då är det blodprovstagning som gäller, hela förmiddagen...NEERVÖST!!!

Inga kommentarer: