måndag 27 oktober 2008

Mot södern

Två av mina älskade syskonbarn i trallen
tillsammans med sin morfar
Anton

Axel

Söta Karin tycker att jag skriver för sällan i bloggen nuförtiden. Det kan bero på att jag börjat skriva dagbok istället, ni vet när man skriver om alla sina hemligheter för hand i en liten bok. Att skriva ner exakt alla sina tankar och funderingar i en blogg känns inte som den ultimata grejen att göra direkt, men ok. Jag ska bättra mig och blogga lite mer. eller ja, jag ska försöka iaf!
Praktiken är nu över. Det kommer dröja ett tag innan jag får ge sprutor till folk igen...synd! Men bra är att jag nu har en vecka ledigt innan skolan börjar igen. I och för sig så måste jag göra ett skolarbete under tiden, men det ska nog vara avklarat inom en snar framtid hoppas jag på.
På torsdag bär det ner till mitt kära, fina skåneland. Efter att inte varit hemma på nästan två månader har jag i princip en olidlig hemlängtan! Jag har lovat syskonbarnen att vi ska till skattkammareön som är en inomhuslekplats och till affären med girraffen (Toys´R us). Det kommer vara en fattig moster som drar tillbaka till Västra götaland efter den helgen =)!

Inga kommentarer: