söndag 28 september 2008

På äventyr i den stora skogen

Ojojoj, vad jag har varit duktig idag. Efter en nice sovmorgon drog Anna och jag till gymet på ett pass och testade alla nya och roliga maskiner dem har där. Inte nog med det, för efter lunch traskade vi upp mot Billingen (nåt berg / kulle som de har här i hålan) och gick i skogen. Helt underbart skönt var det. Jag älskar att känna solen mot mig som skiner, dofterna från träden och alla underbara ljud från fåglarna och vinden som susar i stillsamheten. Då känner jag livet i mig!
Jag lyckades med att övertala Anna till att gå vandringsleden på 10 km. Det ångrar hon nog att hon lät sig göras =). Men i slutet tog vi en genstickare och bytte spår så det blev lite kortare ändå, vilket när allt kommer omkring gladde bådas trötta ben. Och sammanlagt har vi i alla fall gått minst en mil idag. Jag känner mig sjukt hurtig! Man känner sig inte mindre hurtig när man träffar bekanta som är bakis och man är på väg till gymet heller!
Ikväll har det blivit lite välbehövlig kvällsmat och en varm dusch innan sängdags. Upp tidigt imorgon för praktik...ska bli kul! Nu väntar jag bara på att den underbara träningsvärken ska sätta in.

Inga kommentarer: