onsdag 3 september 2008

Chokladfrossa och ARN


Tony och jag i dem mysiga fåtöljerna på Peach pit

Tony godkänner muffinsen...


...Det gör Johan också, på sitt eget sätt

Igår var det chokladfrossa på peachpit här i studentstaden, och vart skulle jag vara annars om inte just där?!! Det fanns muffins, kladdkakor, chokladbollar, glass, godis och kolor i MÄNGDER! Och det bästa av allt; Man fick äta precis hur mycket som helst! SYNDIGT! Kanske lite sämre för mig som inte mådde alltför bra i magen när jag skulle hem, tihi. Det vart jätteroligt och mysigt att dra dit, träffa lite kul folk o bara softa (och äta chokelad såklart)! Jag passade även på att säga hejdå till min favoritTony som snart drar till Oz och som därför inte kommer förgylla vårt spex något mer.
Tidigare under aftonen hade vi i spexet vår sista föreställning med ARN, och mina töser var där och kollade. Allting gick bra, inga repliker glömdes och publiken skrattade där dem skulle.
Nu har studentlivet börjat på riktigt.

Inga kommentarer: