onsdag 3 september 2008

En bra dag


Idag är en bra dag. Det mesta känns positivt och alla bekymmer befinner sig för tillfället någon helt annanstans. Det känns lugnt, fridfullt och avslappnande på nåt sätt.

Martin och jag har äntligen pratat ut, jag har fått ursäkten som jag väntat på och det känns nu mycket bättre än på länge. Föreläsningen idag var för en gångs skull intressant, töserna o jag ska på bio ikväll, jag har fått en bra praktikplats och jag har äntligen fått mina pengar från CSN. imorn ska jag åka ner till Malmö igen en snabbis, om 11 dagar fyller jag år och jag trivs rätt bra som singel (för tillfället iaf)! Det känns som att jag är ikapp med plugget, en kompis ska fixa The Sims 2 åt mig, solen skiner, nästa vecka får jag besök från skåne och nu ska jag laga köttfärsås som är min favoriträtt =).

Inga kommentarer: