fredag 26 september 2008

Ge tre ex på vad antikroppar gör i kroppen...

Så vart tentan avklarad efter veckor av slitigt pluggande. Skönt. Men klarade jag den då? Ja, nä, jo, kanske, jag vet inte, men jag hoppas givetvis på det. Dumt nog får jag ju aldrig riktigt grepp om de där sabla antikropparna och vad dem egentligen hittar på för lurt i kroppen.
Nu gäller det dock att se framåt. Idag blir det en liten shoppingtur med Carro, jag är ju rik..CSN har nämligen kommit, och på måndag börjar praktiken på vårdcentral. Jag är så sjukt pepp på att sticka i någons ven och få se det mörkröda blodet sakta strila ner i rören.. hehehe. Att ge en injektion i en rumpa skulle inte heller vara helt fel!
Vad gäller nu i helgen då? Det blir nog rätt lugnt har jag en känsla av, flickorna mina är bortresta. Jag hoppas dock på bokmässa i Götet på söndag. Jag älskar nämligen böcker!

Inga kommentarer: