fredag 25 september 2009

och regnet det bara öser ner...

Anna och jag har haft myskväll med chips, popcorn och Idol. Hade tänkt att jag skulle bli nyttig nu på höstkanten, men icke. Ska försöka göra något åt det så fort det slutar regna konstant, kanske börja jogga eller nåt.. men peppa mig gärna, motivation behövs.

Just nu regnar och blåser det som tusan utanför. Inte mig emot visserligen, sover av nån konstig anledning bättre då. Ska strax gå och lägga mig, men tycker det är så skönt att vara uppe och bara vara, bara få sitta och vara i min egen värld för en stund och fundera.
Jobbar kväll imorn så känns skönt med sovmorgon.. kanske är vädret fint = inget vatten som kommer ifrån himlen, så att jag kan ta mig en morgonpromenix.

1 kommentar:

tillie sa...

Hej söta du!!! Åh vad man saknar dig nu då.. man vande sig att ha dig här i malmö jue... menmne... hur går d däruppe?? Läste att det var lite kommunikationsproblem =P trist väder ni verkar ha.. här börjar bli höst också..d börjar bli kallt nu.. grått och jäkligt.. anyway, kul att följa dig i bloggen.. keep it up med uppdateringar!!! Ha det så bra och sköt om dig!!! Många kramar!