måndag 14 september 2009

Aj Aj Aj

Ca 5 cm brett och 0,5 cm djupt, lagom köttigt
Before syandet
Jag fick till och med ID-band..Cooolt

Vem tusan gör ett hål mitt i trottoaren.. va, va va

Att ramla är inte kul, inte heller att ramla mitt i stan där det finns människor överrallt som såg det nämnda fallet. Efter att först ha förvissat mig om att denna pinsamma händelse passerat någorlunda obemärkt (givetvis gjorde det inte det), insåg jag att hela byxbenet var dränkt i blod och att bussen därmed inte skulle hinnas med. Istället fick det bli att spatsera haltande hem och byta om bara för att då upptäcka att det hela resulterat i ett stort hack mitt på knäet som utan tvekan behövde sys. Syster yster skjutsade in mig till akuten och höll mig i handen när doktorn gav en spruta. Axel valde att hålla för öronen. Det hela slutade i tre stygn och en haltande Madde som för tillfället funderar över vem hon kan stämma.
Bör påpekas enligt Danne att jag var spik nykter.

1 kommentar:

thecokebadger sa...

jag kan sköta ärendet i domstol... ;o)

/niklas med k