tisdag 16 december 2008

Wheelparty

Wheeltable


Ja, jag har ingen aning...

Styrelsen, utan den magsjuke stackaren som fick stanna hemma

Nu är det jul igen kring granen

Underbara Anna & jag

Min nya favvovisa

I lördags var det julfest med mina kära spexare. Underbara Anna var också med och förgyllde aftonen. Jag, Suss och Flanders förberedde allt...handlade, lagade mat och klädde granen. Ojojoj vad duktiga vi var. Sittningen innehöll god mat (som jag då lagat..hehe), en hel del drycker, roliga gyckel, en massa bus och ett antal snaps (punch)-visor. Därpå blev det dans kring den fina plastgranen, och nästan alla hängde med i de klassiska julsångerna. Allsång blev det också precis som vanligt i vårt gäng till gitarr, tamborin och banjo. Bugg fick jag även några till att dansa och misteln var uppsatt så några pussar hit och dit blev det allt under aftonen. Ett helt fantastiskt partaj med andra ord. Det hela fortsatte sen hemma hos mig där allsången ljöd genom väggarna. Gick och inte och la mig förrän 04.30 på morgonen, visst är det väl precis lagom?!!


1 kommentar:

Josefine sa...

En helt underbar sittning får jag säga :)Men vad har jag för mig på det översta kortet???