tisdag 16 december 2008

Teambuilding på hög nivå

Jaja...jag vet 4-1

Den här grenen vann jag ju då överlägset på

På väg in till Lisebergs mysiga vinterlandskap

Heta brillor där Simon

Söta Martin & Karin

För ett litet tag sedan hade styrelsen i spexet teambuilding på Harry´s. God mat och några alkoholhaltiga drycker blev resultatet.. i gott sällskap givetvis. Snacket gick på om det vanliga, snusk, sex och kärlek, precis som det ska vara när det är vårat gäng som ses (helt ärligt tror inte jag att vi är kapabla att prata om annat!)Torgny Melins skulle spela på aftonen och hade vatt rätt skoj att spana in, men vi dissa dem och drog hem till mig och spelade spel istället. Precis lika bra, om inte bättre! Kvällen avslutades perfekt med filmtajm tillsammans med vännen som sov över på min fina bäddsoffa.

Några dar senare var det teambuilding på redit, och denna gång på Liseberg i Götet. Alla styrelser vart inbjudna från kåren, men endast Simon och jag kunde gå från spexet. Synd, men det vart riktigt kul ändå, och skoj att träffa nytt folk! Dagen började med intressant föreläsning och sedan lunch på Harry´s. Tåget gick mot götet och väl framme blev det lussebulle & glögg serverat innan 5kampen. Jag skulle vilja påstå att jag vann stort, men dessvärre slutade det med 4-1 till Simon... Usch vad det känns hemskt att erkänna! (Fast jag skulle ju egentligen vunnit om det inte varit för att jag inte visste hur man skulle sikta rätt med luftgevären =) ). God mat och ett glas vin efter det innan vi fick tillfälle att gå på julmarknaden och åka karusell en stund. Liseberg vart urmysigt. Alla lampor, underbara dofter och julmusiken gjorde att man kom ordentligt i stämning. synd bara för regnet, men det gick att leva med.

Inga kommentarer: