tisdag 10 juni 2008

Thailandsamtal och stalkers

Idag har det varit en hyfsat lugn dag. Imorse for jag iväg till den stora byhålan Svalöv och gjorde en visit hos en vän. Vart riktigt kul att träffa honom igen! Jag hann även med att få se vallhundar in action och träffa en av mina goa tjejkompisar. inte nog med det så blev jag även förföljd av en patetisk stackare i bil som tydligen tyckte att jag inte körde lika bra som honom, och därför vart tvungen att som ovan nämnt...förfölja min bil ett tag. Helt ärligt fattar jag inte mig på sånt, men han kanske inte hade något bättre för sig, så det kan jag väl bjuda på. Syster yster slog för en stund sedan en pling till mig från Thailand o jag fick ringa upp, jättekul att höra ifrån henne och höra så att allt är bra, saknar henne o resten av gänget! Mor o far kommer bli såååå glada när dem får sin telefonräkning...hrmm, hoppas jag hunnit upp till Skövde igen till dess...!

Inga kommentarer: