onsdag 11 juni 2008

sommarlovskris

Shit va det är slött att ha sommarlov och inte heller jobba! Nu börjar jag snart bli lagom rastlös av all denna ledighet som inte är späckad av aktiviteter dagarna i ända... mina lekkamrater har nämligen många, långa och tråkiga jobb att tänka på...SUCK! Men snart vänder det...på lördag är det dags för mig att bli strängt upptagen när bästa kollo drar igång..wiiieee! Idag har dagen annars ägnats åt (efter en lång och ljuvlig sovmorgon såklart) kameraletande och middag hemma hos en kompis vars son jag är gudmor åt. Det vart skoj tycker jag. Inköpande av ovan sökta kamera sker imorgon och då kommer hela dagen gå åt till tvångsfotograferande av alla som råkar komma i min närhet. tihi!
Dags att sova, för nu är jag trött.

1 kommentar:

riksomengris sa...

Få se nu då - bränn iväg en massa foton!!! Go for it! Whohoo!