fredag 21 september 2012

9 dagar kvar..

.. Varav 6 av dem är arbetsdagar. Tänk att nedräkningen är nere på ensiffrigt. Ibland kommer jag på att vi faktiskt ska åka, och då killar det till lite i magen. Det är en mysig känsla.
Jag har skaffat mig en väder-app och kan på så sätt se redan nu hur vädret blir i Sydney när vi kommer. Dumt nog ändrar det sig varje dag så känner nog inte att jag kan lite på den helt.. men just denna fredag visar den på 19 grader och solsken när vi ankommer, och det är väl ändå helt godkänt!


Att hinna med innan vi åker;
- Mysa med nyfödd bebis.
- Mysa den andra nyfödda bebisen.
- Bli kvitt äcklig, slemmig hosta.
- Inkassera resepengar som är ute på vift.
- Jobba de 6 sista dagarna.
- Slänga eller käka upp all mat som har risk att förvandlas till grönt ludd på två månader.

1 kommentar:

Terese sa...

Åh gud va underbart!! Jag är så glad för din skull (och grymt avundsjuk såklart)! Hur länge blir du där? Vad är planen när du väl kommer dit?

Ibland känns det nästan som att det var någon månad sen vi träffades på Work and Travels kontor och jag inledde våran relation med den underbaraste öppningsfrasen ever! =) Har Lunarstorm att tacka för den. haha Ha en underbar resa och ät massa gott i Hyde Park för mig med. =)

Kram