måndag 24 september 2012

6 dagar kvar.

Den närmar sig, vår resa. Men av någon konstig anledning känns det som att tiden går allt mer långsamt framåt.
Fast.. det kanske inte är så konstigt ändå. Ju mer man längtar, desto längre bort finns det man längtar efter på något sätt. Eller hur?!

Lördagen var en stor dag. Det var nämligen Odd-premiär. Den nyaste lilla människan i gänget har tagit sin plats! Och fin är han dessutom. En riktig liten charmknutte. Dumt nog så sov han den mesta av tiden vi var där, och jag fick inte lov att väcka honom en endaste liten gång.. Fattigt!

Kvällen fortsatte med stand-up-show i lund tillsammas med sambon - "Köp mjölk, skriv bok".  Far min undrade om det var vi som skulle stå där uppe på scenen och göra oss roliga på nåt sätt, men så vart det alltså inte. Och tur var väl det.



Oavsett.. Innan showen sörplade vi mousserande och åt nötter, vilket jag tycker var helt ok helglyx. Anders Jansson och Johan Wester var bra. Kanske inte att det var vad jag hade tänkt mig från början, men det var helt klart värt, och skrattmusklerna fick jobba.

Efter showen funderade jag lite på alla grejer de skrivit upp som man man antingen "Måste" eller "Vill" göra. Jag tror nog att det det mesta stämmer in på de flesta. (Förutom att städa marsvinsburen då.. jag har har inget marsvin!)

Inga kommentarer: