fredag 18 december 2009

På tur till Sverige

Världens finaste lilla Elin! Grattis Emma & Pierre till er stora lycka

Det tog ca 5 sekunder innan jag hade fått en crush på detta underbara lilla knyte. Tur att jag inte har pojkvän, han hade varit hyfsat illa ute vid det här laget annars!

Cravings

Kollopartaj, årets höjdpunkt förutom kollo självt.

Syster lärde mig att göra mössor, och inte var det svårt heller. När jag kommer hem ska köpa 1000 meter tyg och sy hur många som helst i massa olika sjukt snygga mönster.

Lite fest såklart

Pappa har fyllt 60, och det ska ju givetvis firas. Halva släkten samlades, (andra halvan firade honom veckan innan)

Ett besök på nya IKEA och dess restaurang är ett sjukt MÅSTE! Axel var väldigt förtjust, det kan kanske bero på att han fick en vuxenportion med köttbullar.

Mcdonalds finns inte i Lofoten... Okej!!?

Jag och systra mi åkte till kallis i Bjärred och badade i det 7- gradiga vattnet, som jag längtat efter att få göra det.

SOLEN!
Behöver jag säga mer?!

Det går ju inte för sig att hela tiden befinna sig i Norges land.. Rätt som det är blir jag kanske förnorskad! För att råda bot på detta svängde jag inom Sverige en tur för ett par veckor sen. På denna fyradagars-snabbis skulle det hinnas med en del att göra.. jag lyckades nästan. Tacka vet jag stresstålighet, EEhhmm...

Inga kommentarer: