torsdag 4 juni 2009

Legitimerad sjuksköterska

Imorgon blir jag SJUKSKÖTERSKA, på RIKTIGT!
Det känns konstigt, häftigt, skrämmande, roligt, spänannde och en hel massa andra känslor samtidigt! Familjen min har kommit upp till Skövde för att se mig ta emot broschen framme i kyrkan. Det känns riktigt bra att ha dem vid min sida i denna stora stund. Jag som trodde för tre år sedan då jag missat min första tenta, att det här skulle minnsann aldrig gå.. Högskolan vart helt enkelt för svår. Men det gick ändå till slut, Jag klarade det! Fy fasen vad stolt jag är över mig själv! Jag, Madeleine.. numera Legitimerad sjuksköterska!

1 kommentar:

Josefine sa...

Stort grattis vännen! Du grejade det! Ha en riktigt bra dag (trots vädret) och fira ordentligt ikväll! Synd jag inte kunde vara med. Kram kram