torsdag 14 maj 2009

Styrelsekväll

JAG VANN o inte du!!

Bilden säger sig självt..poängen med!

Marins sexiga bowlingpose..ännu hetare live

Vi kan helt enkelt inte hålla oss ifrån snusk, ens på bowlingbanan

Karins livsnödvändiga presenter; Spann & spade, strandspel och en badring

Igår afton hade jag halvkväll med de underbara människorna i spexets styrelse! Efter idogt arbete hela hösten och våren, tyckte vi att vi förtjänade att få spela bowling och äta lite gott. Jag hade dessutom en revansch att ta igen med Simon från i höstas då han (fuskade) till sig en vinst i femkampen på Liseberg! Det gick precis som jag ville... JAG VANN!!! Eller ja, Martin klådde mig på sista rundan med 5 poäng, men det räknas givetvis inte.. huvudsaken är ju att jag spöade Generalen!
Efter den stoltserande storvinsten tog vi oss vidare till Harry´s där vi åt och lekte "Jag har aldrig", vilket var mer spännande än vanligt då vi alla kämpade intensivt med att sätta dit varandra så gott vi kunde... och ja, det lyckades ganska bra!
Karin skulle fylla 25+2 nästkommande dag och vi tyckte att hon behövde firas givetvis, så vi fixade lite strandprylar som hon kan få god andvändning när hon om några dar överger oss och drar till Spanien.
Kvällen blev ganska tidig, alla var trötta, Generalen svek oss genom att vilja hinna med ett tåg, och Karin skulle upp och jobba (Vad nu det ska vara bra för). Men det var himlans trevligt, och jag kommer definitivt att sakna min kära styrelse när vi nu till sommaren inte kommer att vara en styrelse längre

Inga kommentarer: