fredag 9 maj 2008

Holiday road


Jag har precis lyckats hitta en låt som jag letat efter i evigheter och som bara är totalt UNDERBAR! den spelades som soundtrack till "ett päron till farsa på semester i europa" och nu äntligen efter år och dagar får jag lyssna på den - har även en känsla av att jag kommer spela sönder den, men det skiter jag i! Idag är det plugg som gäller, och även städ inför morgondagen då det är grillfest me alla glada vänner! (lite snurrigt att städa INNAN festen kanske??!!)  Förresten så heter låten "holiday road" o spelas av Lindsey Buckingham....ni bara MÅSTE lyssna på den... om inte annat så kommer den att höras inom räckhåll för de närmsta kommunerna här imorgon afton.

1 kommentar:

Niklas sa...

Lyssna på liveversionerna av Big Love, I'm So Afraid, Never Going Back Again, Go Insane med Lindsey Buckingham eller Fleetwood Mac. Det är riktigt bra låtar.