tisdag 11 september 2007

överraskningskalas gillar jag

Jag har belönats med att ha världens bästa svärföräldar (o pojkvän me såklart.) Hos dem känner jag mig alltid lika välkommen och det är en härlig känsla.
Igår överraskade de mig allihop med smörgåstårta och fin present hemma. så paff som jag blev då har jag inte blitt på mycket länge. Tänk att jag har varit så snäll.
Förutom händelsen igår är tillvaron för närvarande ganska händelselös. tentaplugg e det som gäller, annars inget.
Min älskade systerson fyllde 5 i lördags o jag kunde inte vara med på kalaset och det känns jättetrist.
Nu har jag bott i mellansverige i drygt 3 veckor och jag älskar det, men börjar få lite skåneabstinens så det är tur att jag ska ner nu till helgen och få höra lite redit skånesnack.
mycket kan man vilja ha, men
Helst av allt önskar jag mig bara en katt.

Inga kommentarer: