måndag 22 november 2010

Tacksamhetslista update

Novembertröttheten/deppigheten/orkeslösheten håller mig i sitt fasta grepp, och vad är inte bättre då än att uppdatera min tacksamhetslista och fokusera på det jag har och som faktiskt är bra! Here goes..

1. Jag lär känna fler och fler människor här i norrmännens land, de flesta väldans trevliga och några särskildt utvalda är helt outstanding! Like you so much!

2. Jag ska fira julen hemma tillsammans med mina kära och samtidigt unna mig en 2 veckor lång ledighet (eller mer om jag nu råkar känna för det).

3. Nyår = London med favoritsambon och girlsen

4. På fredag är det julfest med jobbet och jag i min nyiköpta prinsessklänning kommer såå vara snyggast på stället.

5. Världens finaste Adeline är född och jag har fått den stora äran att bli gudmorsa. Längtar till den stora dag hon kommer till mig och frågar om råd gällande kärlek och livet eftersom "morsan ju absolut inte fattar Någonting"!

6. Jag har för tillfället ett jättemysigt jobb med jättemysiga kollegor.

7. Var det någon som sa Indonesien?!!

8. Jag har inte blivit ruinerad (än så länge) av att köpa julklappar.

9. Jag har världens bästa vänner <3

Mer tacksam än så går la knappast att bli, det tycker i alla fall inte jag.

Inga kommentarer: