torsdag 20 maj 2010

Mot Oz æn en gång

Jag fick en uppenbarelse idag. I samma stund som jag skulle stega ut från omklædningsrummet på gymmet, hørde jag bakom mig två tjejer prata med varandra.. på engelska.. med australiensisk accent. Det var då jag visste, och det var då jag bestæmde mig; jag ska åka till Sydney, Australien i høst och jobba som sjukskøterska. jag har funderat på det længe, men nu ær beslutet taget. Det ær min stora drøm och en sak som jag før alltid kommer ångra om jag inte gør. Så.. Sydney, Here I come!

5 kommentarer:

Maria sa...

Vad roligt gumman <3 Bara du inte stannar där för alltid <3

angelica sa...

Bara du åker efter den 14.. :)

Unknown sa...

Awesome Maddo!

Terese sa...

Jag är INTE det minsta avundsjuk alls!!!! *gråter* Jag längtar så sjukt mycket efter att åka dit och funderar på att läsa en termin där eller något. Men nej nej, jag är INTE avundsjuk!

Men det gör du såå rätt i, you go girl!! =D

Terese sa...

Förresten....

...tredje gången gillt!!

Du kommer att träfa en aussie och bli kvar i Australien resten av livet! Jag har en stark känsla av det iaf.

Good luck!